mandag 16. mars 2009

Helg og fritid

Da var det klart for nytt Mandagstema - denne gang med tema fritid. Hmmm, ikke lett egentlig - for fritiden i hverdagen her i huset går mest i fotballtrening, turn og svømming. I helgene derimot blir det gjerne gjort andre ting, og man har mulighet til å nyte dagene :-)

Jeg har i allefall valgt å ta noen av bildene fra denne helgen; vi arrangerte fest for foreldre på fotballaget til jenten vår lørdag, og jeg fikk at anfall av "tulipanfotosafari" søndag. (ny header er derfra også :-)) I tillegg har jeg tatt med et par bilder fra annet med barna og vofsen!


Tur i nærområdet her kan gi mange herlige minner :-)



Lek med vofsen vår gir mang en latter :-)






9 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, vi må fylle fritiden med det som for oss gir mening. Herlig bidrag og flotte bilder! Klem fra Randi**

elle-melle sa...

Å være sammen med de som betyr noe for en er vel det som gir mest mening og innhold til fritida, hva en gjør spiller mindre rolle.
Nydelige bilder!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Koselege og fine fritidsbilete:)
Ha ein fin måndag.
H

Made by KKann sa...

Flotte bilder!
Ja FRITID ja!??!..hihi - det er hos meg som hos deg skjønner jeg! - kjøring, bringing og henting av unger..jeg måtte stønne litt på lørdag jeg satt i bilen fra 1100 til 1600 - og transporterte unger hit, dit, tilbake, ny runde, hente og så hjem..phu..

Ha en super duper mandag!

Smil fra KKann

Evami sa...

Så flotte bilder,alldeles nydleige de tulipan bildene:) Og det svarthvitt bildet av de plankene som bro.Nydelig!
Skjønner at du har nok å gjør i fritida di,men det er godt være sammen ungene sine også,også koser vi oss litt i helgene når vi kan:)

Unknown sa...

Det øverste bildet var utruleg fint, Monica:0)
Ellers så er vel fritida til dei fleste mødre slik, kjøring, henting, hit & dit...
Men det er no koseleg og da...

Petunia sa...

Velkjent bro der der;) Bruker den nesten daglig - i fritiden. Jeg får tid til å gå tur i tillegg til vask og blogging:)
Nydelige tulipanbilder også.
Minsten her har lagt fortballen på hyllen, men jeg tror han er litt på gli igjen nå.

Viola sa...

Flotte bilder og flott innlegg! :) Likte spesielt den gamle gangbrua :) Toppbildet ditt ble flott!

Vestlandsjenta! sa...

Så herlige bilder det var her da!
Ja, er enig i at fritiden i hverdagen ofte blir veldig lite av, så da er det veldig greit med frihelger til å lade batteriet på!
Ha en strålende uke!